Blogia
realplazapepecastilla

The Road to Taiyuan: An Underwhelming BJJ Story prúd filmu p2p 2018 na tvos

goolnk.com

 

 

 

Réžia = Maximilian Williams-Forbes

Žáner = Dokument

Country = Australia

47 minút

Je slabý, malý a zženštilý. Cesta k taiyuan 3a je ohromujúci bjj príbeh adidon. Tešíme sa na to! Veľký príves.

 

Jeden z mojich najobľúbenejších bojov, fanúšik Royce a fanúšik Kimo, dvaja koneční bojovníci

Cesta k Taiyuan: Ohromujúci príbeh BJJ 4. Kimo nikdy nebol profesionálny bojovník, na rozdiel od Joyce, keď Kimo cvičil aj štvrtinu toho, čo Joyce praktizovala až do tých rokov, potom by boli výsledky iné. Kimo úplne roztrhal obidva svoje ACL počas krátkych futbalových rokov. Ok 9:12 Dude je stále visí doslova.hahahaha. Je to skvelý film. Gratulujem. Tešíme sa na to. Príspevok / 1 https://developerexchange.network/blog/view/1258975/kiss-and-cry-pc-60

Kedy a kde je seminár Roger Gracie. Cesta k Taiyuan: Ohromujúci BJJ príbeh. Cesta k taiyuan: ohromujúci bjj film. Dobrá práca! ڞasné video. Hmmm Myslím, že som tam videl asi dvoch ľudí zo So California ... Cesta do taiyuan: ohromujúci bjj zoznam príbehov. Zasmial som sa dovnútra, keď ti raz povedal, že vás napadne. John mi zabil hlavu, keď povedal, že krátkí chlapci môžu stále trojuholník. Myslím, že im dám ďalší výstrel.

 

Wexpat.net/blog/view/33038/format-x264-shimajirou-the-movie-pra-dobrodružstvo-on-Magic-ostrov Ďakujem vám jiu jitsu za zvýšenie mojich vedomostí o artritíde. Ak sa Trevor zbalil ... Videl som ho bojovať s Michaelom b Jordánom v krédo lll ll.

 

Im 5'10 155lbs, takže im nie je malý ako na to, ale moje telo a moje svaly arent ako vyvinuté ako väčšina ľudí som sa valiť, pretože im len 14 a oni sú plne dospelí muži častejšie ako ne, ja osobne mám pocit, že to pomôže môj jiu jitsu, pretože nie som schopný sval z väčšiny situácií, musím použiť techniku. Jeho docela epické, len nie, keď im je rozbitý postavený zadok man😂. Keby len zostal na nohách.

 

0 comentarios